104677
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Biznes)
Które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie? Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje? Jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy? Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych - od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie - że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem.
Status dostępności:
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Główna - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [lok. Filia Nr 3 - Wypożyczalnia] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej